Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysymys :)

2 posters

Siirry alas

Kysymys :) Empty Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sira Ke Syys 16, 2015 5:34 am

Miten saisin peliseuraa, kun itse en keksi mitään aloitettavaa Evelynillä?
Kiitos jos vastaatte Smile
Sira
Sira

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Maya Ke Syys 16, 2015 6:39 am

Ihan mitä vaan saa aina ja milloin vain kysyä! Joko täällä, Yleisessä yhteisessä keskustelutopicissa tai jommalle kummalle ylläpitäjälle voi myös laittaa yksityisviestiä. :)

Meillähän on tosiaan Ilmoitustaululla tuo Peliseuranhaku-topic, jota kautta yleensä voi yrittää saada itselleen peliseuraa, mutta koska foorumilla on toistaiseksi vähän hiljaisempaa (kovasti yritetään tätä pikkuhiljaa herätellä taas vuoden jälkeen eloon!), niin sen topicin kanssa saa varmaan odotella pidempään.

Nopein ja varmin tapa on vaan suoraan laittaa rohkeasti ja oma-aloitteisesti jollekin toiselle pelaajalle yksityisviestiä ja ehdotella mahdollista peliä.
Jos vähän etukäteen silmäilet muiden pelaajien hahmoesittelyitä ja yrität katsoa onko siellä joku sopivan oloinen, kehen hahmosi voisi jotakin kautta törmätä. Evelynhän asuu New Yorkissa, niin mikäli jos jonkun pelaajan joku hahmo asuu myös New Yorkin osavaltion alueella, niin tällöin hahmojen olisi kaikista helpointa törmätä toisiinsa. :)
Tietty ihan kuka hahmo vain käy, jos sovitaan niin, että jompikumpi hahmo on sillä hetkellä käymässä jossain muussa paikassa, mikäli asuinpaikat eivät satu yksiin.

Että ihan rohkeasti vaan juttelemaan tuonne Pulinatopiciin ja laittamaan muille pelaajille yksityisviestiä, siitä se lähtee! :)
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sira Ti Syys 22, 2015 4:46 am

Miten muuten nuo kuvat tuohon hahmo lomakkeeseen saa näkyviin? Olen pähkäillyt asiaa, mutta en ole saanut mitään järkevää aikaan...
Sira
Sira

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Maya Ti Syys 22, 2015 5:34 am

Kuvat voi laittaa kahdella tapaa;

1. Joko tämän foorumin "omalla" tavalla, eli kun edessäsi on tekstilaatikko kirjoittaessasi viestiä, niin tuossa viestikentän yläreunassa on noita pieniä kuvakkeita, joista yksi on "Hostaa kuvan".
Painat siitä ja sitten vain lisäät koneeltasi kuvan ja lähetät sen. Sitten siihen tulee se "IMG Code for Forums & Message Boards" ja kopioit sen osoitteen ja lisäät sen haluamaasi kohtaan hahmoesittelyä.

Esimerkkikuva:

Kysymys :) 210wqp0


2. Tallennat haluamiasi kuvia koneellesi, voit muokata niitä sopivamman kokoisiksi ja tyylisiksi koneella ja sitten vain lisäät ne esimerkiksi photobuckettiin. Mä itse käytän photobuckettia, se on mulle se kaikista varmin keino!
Photobuckettiin on ihan naurettavan helppo rekisteröityä, ellei sulla ole siellä jo tunnuksia. Ja siitä on varmasti hyötyä tulevaisuudessakin, mikäli aiot roolipelien saralla jatkaa, sillä photobucket on todella kätevä varsinkin foorumipohjaisia roolipelejä ajatellen.

Eli lisäät sinne kuvan koneeltasi, lähetät sen ja sitten kun se on ladannut sen kuvan sinne, niin klikkat sitä itse kuvaa, jolloin siihen aukeaa kaikki sen kuvan tiedot ja koodit sun muut.
Sinne sivuun tulee teksti "SHARE THIS PHOTO" ja sen alapuolelta löytyy se "Direct" - linkki, josta vaan napautat kerran, niin se kopioi sen linkin automaattisesti.
Sitten vaan tulet takaisin tähän tekstikenttään ja lisäät sen osoitteen haluamaasi kohtaan hahmoesittelyssä.

Sitten teet näin: [img*]tähän kuvan osoite[/img*] ja kaikki nuo tähtimerkit pois.

Eli: [img*]https://2img.net/h/i983.photobucket.com/albums/ae314/CCMeroko/large%2049_zps6xbvs5rb.jpg[/img*]

Ja tähtimerkit pois:

Kysymys :) Large%2049_zps6xbvs5rb


3. Tuolla samalla " [img*]tähän kuvan osoite[/img*] " - koodilla voi myös lisätä ihan mitä tahansa kuvia suoraan netistäkin, kunhan vaan kopioit kuvan suoran osoitteen, etkä esimerkiksi koko sivun osoitetta, jossa se kuva sattuu olemaan.
Mutta suosittelen lämpimästi ensiksi tallentamaan kaikki kuvat koneelle ja sitten vähän pienentämään niitä, koska yleensä suoraan netistä otetut kuvat tuppaavat olemaan tosi isoja. Tai sitten et vain valitse niitä kaikista isoimpia kuvia.


Toivottavasti tästä nyt oli apua! :)

ps. voi ei noi mun esimerkkikuvat :::D hahahahahaa lol.
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sira Ti Syys 22, 2015 6:59 am

Ok...kiitos, yritän...mutta jos en onnistu niin mitä sitten?
Itseasiassa en yleensä käytä konetta vaan kännykkää...*ehh*
Sira
Sira

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Maya Ti Syys 22, 2015 7:24 am

Puhelimella en osaa kuvien laittamista neuvoa (en itse asiassa edes tiedä onko se mahdollista puhelimen kautta), sillä itse hoidan hahmoesittelyt ja niiden viimeistelyt aina tietokoneella. Ja mikäli noilla neuvoilla ei onnistu, niin sitten en osaa neuvoa enempää, koska tuon perusteellisemmin en osaa neuvojani muotoilla - kuvia ei voi oikein muilla tavoilla lisätä.
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Maya Ke Syys 23, 2015 8:05 am

Niin sellaista piti vielä sanoa (unohdin eilen laittaa tuohon aikaisempaan viestiin), että foorumit on tosiaan pääasiassa suunnattu tietokone-käyttöön ja sen sanon ihan suoraan, että foorumien käyttö on paljon helpompaa tietokoneella kuin puhelimella.
Eli suosittelen ihan lämpimästi siirtymään mieluummin tietokoneelle, koska olen ainakin ymmärtänyt, ettet ihan kauhean hyvin tätä foorumien käyttöä muutenkaan hallitse, niin kännykällä se kaikki on vielä paljon vaikeampaa. :)

Jos vaan mahdollista, niin siirry ihmeessä käyttämään tätä foorumia koneen kautta. Ja jahka foorumin käyttö on paremmin hallinnassa, niin tietyt jutut sujuu sen jälkeen paremmin puhelimellakin - kaikkea ei tosiaan voi edes puhelimella tehdä.
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sira To Syys 24, 2015 2:09 am

Juu, kiitos vinkistä ^-^ yritän päästä koneelle, mutta vielä en omista omaa sellaista...saan varmaan kyllä sen pian. Sitten tulen olemaan aktiivisempi ja niin edelleen.
En vieläkään oikein osaa ottaa tätä "peli pyyntöä" asiaksi vaikka olenkin pyytänyt kahdelta sitä yksityisviestillä. Vastausta vain ei ole tullu.
Haluaisitko sinä aloittaa pelin hahmoni Evelynin kanssa? ;3
Sira
Sira

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Maya To Syys 24, 2015 6:11 am

Mä olen melkein päivittäin ainakin Laylan kanssa yhteyksissä ja hän kertoi sinun laittaneen hänelle yksityisviestiä ja Layla sanoi myös vastanneensa sinulle, mutta susta ei ole sen jälkeen kuulemma kuulunut mitään.
Eli onkohan Laylan viestit tullut sulle perille, vai onko ne muuten vain jäänyt huomaamatta? :)

Ja tosiaan, mikäli haluat Evelynin liittyvän Ryhmä X:ään, niin se on tosiaan tuon toisen ylläpitäjän (Destien) vastuulla. Hän lupasi tänään vastata tuonne Pelin suunnitteluun, jahka hän omilta kiireiltään ehtii. :)
Mä taas vastaan enemmän tuosta Brotherhoodista ja niihin liittyvistä peleistä, joten tässä kohtaa Destie taitaa olla sulle parempi vaihtoehto peliseuraksi! Kyllä se sulle vastaa, odottele vaan ihan kärsivällisesti. :)
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sira To Syys 24, 2015 7:36 pm

Juu Smile olen kyllä katsonut onko tullut uusia yksityisviestejä, mutta näin "päältä päin" ei ole tullut niitä. Ainakaan siinä ei lue niin.
Käyn kuitenkin nyt katsomassa :3
Sira
Sira

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Maya Pe Syys 25, 2015 1:41 am

Okei, ihme juttu. Eli uusia viestejäkö ei siis ollut tullut? Vai?

Koska sen tiedän, että Layla ainakin on sulle viestiä laittanut ja laitoin itsekin yhdessä vaiheessa viestiä koskien profiilikuvaasi sekä allekirjoitustasi, jonka oletettavasti sait, koska sen jälkeen laitoit itsellesi avatarkuvan ja allekirjoituksen. :)
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sira Pe Syys 25, 2015 2:09 am

Juu, sain kyllä sen ja kävin katsomassa yksityisviesteistä ja pahoittelunikin ilmoitin Laylalle :3
Sira
Sira

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 13.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys :) Empty Vs: Kysymys :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa