Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysymyksiä, kysymyksiä..

Siirry alas

Kysymyksiä, kysymyksiä.. Empty Kysymyksiä, kysymyksiä..

Viesti kirjoittaja Xeno To Loka 09, 2014 6:03 am

Hei (: Tulipas tämäkin paikka löydettyä. Kattelin tässä tätä foorumia ja lueskelin tietoja ja pieni into olisi liittyä. Mutta ennen kuin annan itseni innostua liikaa, haluaisin pariin kysymykseen vastauksen ^^

Onkos paikka kuinka aktiivinen? Eli pelaavatko tyypit täällä paljon? Onko kuinka helppoa saada peliseuraa?
Entäs voikohan jompaan kumpaan ylläpitäjään ottaa yksityisesti yhteyttä jotenkin? En haluaisi kysellä julkisesti mielipidettä mahdollisista hahmoideoista ^^

Xeno
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä, kysymyksiä.. Empty Vs: Kysymyksiä, kysymyksiä..

Viesti kirjoittaja Maya To Loka 09, 2014 6:17 am

Tervehdys sinä mahdollinen uusi pelaaja! :]

Pelin aktiivisuustaso vaihtelee aika-ajoin, nyt on ollut vähän hiljaisempaa kesän jäljiltä, mutta uskon kyllä, että tästä taas jälleen kerran noustaan ja kohtapuoliin ollaan taas aktiivisempia.
Itsekin tässä yritän taas aktiivistua ja toivottavasti se houkuttelisi muutkin pelaajat paikalle - ja mikään ei tietysti piristä niin kuin uudet aktiiviset pelaajat! :D

Peliseuraakin saa kyllä, kunhan vain uskaltaa ottaa toisiin yhteyttä yksityisviesteillä, eikä vaan jää odottamaan  muiden yhteydenottoa (se kun tuntuu jostain syystä olevan kaikilla tapana), mutta mikäli peliseuraa ei muuten löydy, niin mä itse olen kyllä yleensä aina saatavilla. :')

Tuosta toisesta ylläpitäjästä nyt ei ole kuulunut mitään sitten kesän, eikä häntä näemmä ole foorumillakaan näkynyt heinäkuun jälkeen, mutta muhun saa kyllä ottaa yhteyttä!
Laita mulle sähköpostia osoitteeseen; michiyuki_@hotmail.com niin vastailen ihan mielelläni sun kysymyksiin! :]
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 29.06.2013
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

http://lonelyxxhearts.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa